Charakterníky pro X. ročník

28 Dub

Stejně jako v předcházejících letech, i tentokrát můžete pro postavu, kterou budete na táboře hrát, získat výhody do začátku v podobě nějaké schopnosti/dovednosti navíc a v podobě zpětné vazby od orgů. Stačí vyplnit a odeslat charakterník.

Jedná se o soustavu otázek zaměřených na příběh a psychiku postavy. Otázky jsme se snažili dát dohromady tak, aby vám pomohly v promyšlení toho nejpodstatnějšího o postavě.

Charakterníky je možno posílat do 16. 6. 2019. Po tomto datu se již charakterníky přijímat nebudou — orgové je začnou procházet, vyhodnocovat a ohodnocovat.

Je možné, že se vám ozveme s nějakým doplňujícím dotazem k vašemu charakterníku. I proto je nutné uvést správně emailovou adresu. Pseudoemaily typu „nebudesmipsatemailykdotomacist@seznam.cz“
(true story) nejsou dobrým nápadem. Pro úplnost ještě dodáváme, že charakterníky se netýkají postav, které pokračují z loňského roku (tj. ty, jejichž deník postavy byl na konci tábora odevzdán).

Kromě propracovanosti a věrohodnosti charakteru se posuzuje i to, zda jste vyplnili charakterník správně — uvádějte, prosím, u otázek to, co u nich uvádět máte. Ptáme-li se vás na jméno a příjmení, chceme vaše jméno a příjmení (abychom pak mohli snadno charakterníky spárovat s vaší osobou), fakt, že máte titul arcivévodkyně pro nás vskutku nebude informačně přínosný…

Důležité doporučení: Na konci formuláře si zaklikněte možnost „Pošlete mi kopii mých odpovědí.“ To abyste nám nemuseli psát, co jste to vlastně před X měsíci vyplnili… 

Odkaz je zde. Příjemné vyplňování! 

Časté chyby při vytváření postavy:

(přepracováno z: http://wiki.pk-nostalgia.cz/wiki/%C5%BDivotopis)

Chyby v lore:
Pokud si nejste jisti, je tu wowpedia(wowwiki), případně wiki Nostalgie (wiki.pk-nostalgia.cz). Tábor Warcraft se pomalu blíží událostem prvního WoW, pořád ale staví na bohatém příběhu z Warcraftu III a jeho datadisku. Nezapomínejte na to.

Chybějící lore:
Nebojte se zasadit váš příběh do prostředí Warcraftu. Bez místních nebo časových údajů může jít o pěkný příběh, ale rozhodně ne použitelný v charakterníku.

Heroickost a podobné blbosti:
Váš tauren přeplaval z Kalimdoru do Hillsbradu na kládě? Přepadli vás zbojníci a zabili jste je tímhle párátkem? Jste posedlí démonem? Nebo jste snad byli věznění půl tisíciletí v jakési díře, odkud jste se pak díky sebezpytování a vlastnímu umu probourali ničivou magií? A to jako vážně? (Všechny tyto zmíněné příběhy nám od hráčů došly.)

Epičnost:
Zkuste se vyvarovat zbytečně epických popisů a vlastností. To, že se vaše postava narodila, když blesk rozčísl vzduch a urval vrcholek nejbližší hory, většinou nikoho nezajímá.

Příliš zkušené postavy:
Dejte si pozor, aby se z vaší postavy nevyklubal starý mazák, který prožil Druhou válku, Třetí válku, navrch velel Syndikátu a nakonec s holou zadnicí a jedním spellem šel zabíjet krysy do Southshore. Vaše postava by se měla nacházet ve stavu ohodnotitelným odměnou za charakterník, příliš zkušeností bývá na škodu. Na druhou stranu, úplný lempl také být nemusí.

Být něco extra:
Docela často se setkáváme s tím, že chcete hrát něco extra, již od počátku požívat určité společenské postavení atd. Nic proti tomu, vězte však, že něco extra se potom očekává i od vás. Pokud chcete hrát někoho s lepším postavením a původem (šlechta, paladin, výše postavený kněz/mág, …), v prvé řadě byste o tom něčem měli alespoň trochu vědět. Za druhé byste měli mít životopis opravdu dobře promyšlený – odkud pochází, jakou má historii, jaké je její postavení, co je zač její rod a především, proč je v Hillsbradu. A za třetí, měli byste být schopni postavu uhrát.